iWin مرکز تماسی با قابلیت ارائه خدمات بین المللی است که دو شاخه استراتژیک آن شامل تولید پلتفرم هوشمند مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگوئی 24 ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی پوشش داده است. حاصل این تلاش تولید پلتفرم دانش بنیان و چند زبانه با ویژگی های منحصر به فرد و قابل عرضه در سطح بین المللی و نیز میزبانی سامانه پاسخگویی و مرکز مراقبت از مشتریان پروژه های ملی همچون، طرح رجیستری تلفنهای همراه، درگاه ملی خدمات دولت همراه، سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) و... شده است.
همچنین مجموعه iWin در ادامه فعالیتهای گسترده و مسئولیت اجتماعی خود در صنعت ICT کشور با هدف کارآفرینی و ایجاد فرصت برابر در جذب نخبگان، اقدام به توسعه زیرساختها و راهاندازی مرکز تماس حرفهای در شهرستانهای مختلف کشور کرده است. این اقدامات نویدبخش تحولی شگرف در هوشمند سازی ارتباطات و ارائه راهکار به کسب و کارهایی است که به هر نحو ارتباط، مراقبت و جلب رضایت مشتریان برای آنها حائز اهمیت است.
خدمات پاسخگویی مرکز تماس iWin
- میزبانی پاسخگویی به تماسهای تلفنی
- ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته
- رسیدگی به شکایات و انتقادات
- ثبت در سامانه تیکتینک و CRM
- انجام عملیات رزرواسیون
- ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی
- امکان صحت سنجی اطلاعات
- امکان ورود و پالایش اطلاعات
- اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان
- پاسخگویی به کلیه پیامهای متنی اعم از ایمیل، کامنت، ایمیل و ...
- اجرای انواع کمپینهای تلفنی
- اجرای انواع کمپین اطلاعرسانی
- اجرای انواع کمپین نظرسنجی
- اجرای کمپین فراخوانها
- اجرای کمپین نصب اپلیکیشن
- فروش و بازاریابی تلفنی
- ارائه خدمات ثبت سفارش مشتریان
ویژگی های مرکز تماس iWin چیست؟
بیش از 200 کارشناس و متخصص حوزههای مختلف صنعت ICT کشور، توسعه نرم افزار، مخابرات، زیرساخت ارتباطاتی و ... در فضایی کاملاً علمی در این مرکز تماس مشغول به فعالیت هستند که بخشی از دستاوردهای این تلاش شبانه روزی عبارتند از:
- 3 گواهینامه استاندارد کیفیت ارائه خدمات ISO 9001:2015 ،ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
- گواهی رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور از سازمان برنامه و بودجه کشور
- پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
- گواهی دانش بنیان صنعتی (حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
- عضویت در نظام صنفی رایانهای کشور
iWin ، توانسته در جایگاه ارزشمندی در کشور قرار گیرد و با فراهم کردن کیفیت مطلوب و کاهش هزینهها و افزایش خدمات به یکی از بهترین مراکز تماس در کشور تبدیل شود، که برخی از خصوصیات آن عبارتند از:
بهرهمندی از 300 کارشناس آموزش دیده پاسخگوئی و فروش، توانایی پاسخگویی به ۲۰۰ تماس همزمان، ارائه گزارشات تحلیلی و تصمیم ساز، امکان پاسخگوئی همزمان به کلیه مسیرهای ارتباطی مشتری با کسب و کار، اولین مرکز تماس (Contact Center) مبتنی بر خدمات ابری پاسخگوئی (Cloud Base CC)، تجربه بیش از 3 میلیون دقیقه مکالمه موفق، ارائه راهکارهای تخصصی مراقبت از مشتریان از سطح استارت آپ تا سازمان چند ملیتی، اولین مرکز پاسخگویی حرفه ای به مشتریان در شبکه های اجتماعی، ارائه خدمات نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان از طراحی تا اجرا.
مزایا
-
مدیریت دوره و حجم تماس ها
- وجود تماس های مقطعی
- برون سپاری تماسهای سربار
-
نیاز به پاسخگویی با کیفیت و SLA بالا
- نظارت و کنترل بر فرآیند اجرای تماس توسط سوپروایزر
- تعریف KPI خاص
- بهرهمندی از منابع انسانی آموزش دیده
- امکان پاسخگویی با سطح سرویس مورد نیاز
-
دوری از چالش های مدیریت نیروی انسانی
- امور مربوط به جذب و نگهداشت نیروی انسانی
- آموزش و توسعه منابع انسانی
- مسائل مربوط به حقوق و دستمزد
- امور مربوط به بیمه و مالیات
- چالش های روانشناسی
- نرخ ترک کار بالا
- شیفت بندی کارشناسان
-
دوری از محدودیت جهت پاسخگویی
- برخورداری از تعداد تماس همزمان بسیار
- امکان افزایش تعداد پاسخگویان به صورت همزمان
- امکان افزایش کانال های پاسخگویی
- مقیاس پذیری
-
نیاز به سرویس برخط
- امکان برخورداری از خط کشوری و استانی
- امکان ارائه سرویس با SLA بالا
-
نیاز به مکان فیزیکی مجهز جهت پاسخگویی
- برخورداری از فضای پاسخگویی مجهز با امکانات
- برخورداری از فضای استاندارد پاسخگویی
مزیت های رقابتی مرکز تماس iWin با نمونههای داخلی و خارجی
مرکز تماس iWin با مطالعات گسترده و دقیقی میزان مخاطبان و پتانسیل موجود در کشور برای بنگاهها و کاربران و سیستم ها را شناسایی نموده و توانسته علاوه بر ارزیابی دقیقی از میزان نیاز، بر اساس ویژگی های مرکز تماس های موفق در خارج از کشور آنها را بررسی کرده و آمار و اطلاعات قوی درباره راه اندازی ساختارها، ویژگی ها و سیستم ها را تجمیع کند و از آنها بهره بگیرد تا بهترین نتایج را حاصل کند.
راه اندازی یک کسب و کار و طی کردن ادوار مختلف عمر آن با چالشها و هزینههای مادی و معنوی بسیاری همراه است که انکار آن برای صاحبانش ناممکن خواهد بود؛ از این رو به راحتی میتوان هزینه قابل توجه جذب هر مشتری را محاسبه کرد. آنچه پس از این مرحله به صورت کاملا محسوس نمایان میشود، نگاهداشت این سرمایه ارزشمند است.
همانطور که میدانید، مهمترین دلیل از دست دادن مشتریان، عدم برقراری ارتباط درست، عدم پیگیری، ارائه پاسخ چندگانه و عدم اطمینان بخشی صحیح به مخاطب است. یکی از پررنگترین مصادیق اطمینان بخشی، در دسترس بودن و ارتباط مستمر است و مرکز تماس و پشتیبانی 360 درجه، موثر ترین ابزار این اطمینان بخشی است و جالب است بدانید که جایگاه برند شما در نگرش مشتری، تنها از این مسیر تثبیت خواهد شد.
شاخصه های اصلی پاسخگویی در مرکز تماس iWin
آموزش هایی که به اپراتورهای مرکز تماس iWin داده شده است، باعث شده به گونه ای حرفه ای عمل کنند که مشتریان از بابت خدمات مورد نظرشان آسوده خاطر باشند و برای دریافت خدمات دیگر نیز اطمینان داشته باشند.
همچنین حس وفاداری و راستگویی در مشتریان یکی از مهمترین اصول برای داشتن مشتری دائمی است که اپراتورهای مرکز تماس iWin به این موضوع توجه ویژه ای دارند؛ زیرا به طور کلی پیدا کردن مشتریان جدید هزینه های بیشتری نسبت به مشتریان قدیمی دارد.