خرید کریو دانلود فیلم دانلود فیلم

با ما جهانی می‌شوید …

همه ی مدیران و صاحبان کسب و کار می خواهند برند یا محصول خود را به تمام نقاط کشور و جهان عرضه کنند. اگر شما یک فروشگاه در بهترین نقطه شهر خود داشته باشد, فقط مشتریان خاص خود را که از آن محل گذر می کنند را دارید , اما با طراحی سایت مناسب شما می توانید به تمام نقاط کشور سرویس دهید و با مشتریان بسیار بیشتری آشنا شوید.
این ها مواردی بود که از نظر ما می توانید مهم ترین مزیت های راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد.
تفاوت آدمهای عادی با آدمهای موفق تنها در یک چیز است : تفاوت طرز فکر آنها و نحوه نگاه کردن آنها به مسایل مختلف.
همانطور که می دانیم علم و تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و هیچ مدیر و مسئولی نمی خواهد از این پیشرفت روز افزون فاصله بگیرد.
گام اول در ایجاد هر نوع کسب و کار جدید ایده سازی است.یکی از عوامل موثر در شکل گیری ایده، خلاقیت فردی است.
business-innovation-bizneos
برای دستیابی به ایده های جدید روش های زیادی وجود دارد که عمده ترین آنها عبارتند از:
بررسی انواع کالاها و خدمات و امکان راه اندازی آن در محل مورد نظر
بررسی خلا نیازهای مردم ( خدمات و کالاهای ضروری ) در منطقه مورد نظر
جستجو در سایت های اطلاع رسانی، جراید و مجلات تخصصی محلی، ملی و بین المللی
بازدید از مناطق صنعتی و تجاری، نمایشگاه های محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی
مشورت با صاحبان حرف و استفاده از تجربیات شغلی دیگران
توجه به تغییرات و تحولات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تکنولوژیکی
مهم این است که بخواهید شروع کنید و برای این خواستن خود تلاش کنید و وقت و انرژی صرف نمایید. از مشکلات نترسید و ایمان داشته باشید که آنها که یاد میگیرند و از آموخته های خود استفاده کنند موفق خواهند بود

چند گام جهت راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

گام دوم : نوع کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید را مشخص کنید
البته نباید این تصور را کرد که کسب و کار ما باید حتما عرضه یک محصول نوآورانه باشد، در صورتی که اگر به دنیای اطراف خود نگاه کنید درصد بسیار ناچیزی از کسب و کارها نو آورانه هستند. بسیاری از آنها همان محصولات موجود را به طریقی دیگر عرضه می کنند.
گام اول : مشخص کنید که چرا می خواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید
اولین کاری که باید بکنید این است که هدفتان را به طور واضح مشخص کنید. با خودتان رو راست باشید و دلایلی که می خواهید از امروز یک کسب و کار جدید را شروع کنید را برای خود روشن کنید. حتی توصیه ما به شما این است که این اهداف را یادداشت کنید و در جایی قرار دهید که در روز چندین بار بتوانید آنها را ببینید.
دلهره را کنار بگذارید و با نیروی اراده برای رسیدن به هدفتان اولین قدم را بردارید. هر زمان که احساس ضعف یا خستگی کردید دوباره اهداف خود را مرور کنید و ببینید برای رسیدن به چه چیزی این مسیر را برگزیده اید.
گام چهارم : رقیبان را خوب بشناسید
حال که نسبت به شرایط کار خود اطلاعات لازم را کسب کردید باید به سراغ رقبا بروید و وضعیت رقبای خود در بازار را بررسی کنید.
گام سوم : برای خود یک نقشه تجاری تهیه کنید
Business Plan یا نقشه تجاری هیچ چیز عجیب و پیچیده ای نیست ولی وجود آن یکی از مهمترین ضروریات راه اندازی یک کسب و کار است. نقشه تجاری به شما کمک می کند که شرایط کسب و کار را برای خود روشن کنید و بتوانید در آینده میزان دسترسی به اهدافتان را بسنجید.
گام ششم : کسب و کار خود را شروع کنید
تنها کافی است آنچه را که گرد آورده اید و اطلاعاتی را که کسب کرده اید، عملی نمایید. ولی فراموش نکنید که برای موفقیت تلاش و خواستن از همه مهمتر است.
گام پنجم : مقدمات لازم برای شروع کسب و کارتان را مشخص کنید
در این مرحله باید مشخص کنید که برای شروع کارتان به چه چیزهایی احتیاج دارید. وسایل و ابزار لازم برای شروع کسب و کارتان چه چیزهایی می باشند و چکونه باید آنها را تهیه کنید و هر آنچه که برای شروع کار به آن نیازمندید را تعیین نمایید.
برای راه اندازی تمامی کسب و کارها به سرمایه زیاد یا یک ایده فوق العاده نیاز نیست. شما حتی با پس انداز اندک خود می توانید یک کسب و کار کوچک راه بیندازید و سپس با تکیه بر آموزش و تجربهای که بدست آورده‌اید آن را حفظ و گسترش دهید

حرف‌های درگوشی 🙂

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی اکثر مردم که میخواهند کسب و کاری موفق را راه اندازی کنند در شروع اشتباها ابتدا محصول را تولید میکنند و بعد فکر میکنند “خب حالا به کی بفروشم؟ چطور بفروشم؟”.
• برای اینکه شانس موفقیت تان را افزایش دهید باید از مشتری شروع کنید. حقه این کار آن است که گروهی از مردم را پیدا کنید که بدنبال راه حلی برای مشکلشان هستند اما چیزی پیدا نکرده اند. اینترنت یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای پیدا کردن این نیازها است.
• در موتورهای جستجو خودتان را به جای کاربر تصور کنید که از چه کلماتی برای جستجوی راه حل مشکلش استفاده میکند (برای مثال : چطور میتوانیم …)
• رقیبتان را زیر نظر بگیرید. دقیقا مشخص کنید او چه تقاضایی را در بازار(دنیای اینترنت) در حال حاضر جواب میدهد. چه کارهایی برای عرضه آن محصول یا خدمات انجام میدهد؟ تمام آنرا بنویسید و کاری که باید بکنید این است که همان کارها را خیلی بهتر انجام دهید. از موتور های جستجوگر برای بالا بردن بازدید سایتتان استفاده کنید در مورد موتورهای جستجوگر مبحثی به نام SEO مطرح است که مخفف Search Engine Optimzer است. SEO یک سایت اعتبار آن سایت و مقبولیت آن سایت از نظر موتور جستجوگر است. یکی از عام ترین تکنیک های بالا بردن SEO محتوای خوب و بروز است. یعنی اگر شما نخواهید به صورت تخصصی از ابزارهای SEO استفاده کنید باید هر روز محتوایی را بروزرسانی کنید و مهمتر از همه محتوای پرباری را منتشر کنید. یعنی کاربر وقت بگذارد در سایت شما بماند و مطلب را بخواند. نکته بعدی اعتبار سایت شما نزد سایت های پربازدید است. شما باید از طریق تبلیغ و یا هر راه دیگری بتوانید لینکی به وب‌سایت شما از وبسایت های پربازدید داشته باشید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.
خرید vpn خرید کریو خرید کریو دانلود فیلم خارجی دانلود آهنگ ایرانی دانلود فیلم خرید vpn دانلود فیلم خرید vpn خرید vpn خرید کریو Google
خرید vpn خرید کریو خرید کریو دانلود فیلم خارجی دانلود آهنگ ایرانی دانلود فیلم خرید vpn دانلود فیلم خرید vpn خرید vpn خرید کریو Google